19. februar 2010

Weekend!

Det kører sgu godt for mig ude på skolen, alle tegninger er tegnet OG printet i 4 eksemplarer, alle andre dele af rapporten udregnet og skrevet, mangler nu kun 3 værktøjsberegninger og selve rapporten, dvs. mine overvejelser om MIT design.

Så det er weekendens plan, skrive rapport færdig, skamride printeren, så det hele er klar til at blive samlet mandag, måske når jeg også at få startet op på at lave mine cnc-programmer?

Ideelt set skal jeg også have gennemlæst maskinsnedkerbogen, have lavet vigtige noter og have fundet gamle noter frem så jeg er tip-top til teoriprøven på næste fredag.

Ved et gennemsnit på over 10,6 får jeg medalje - må indrømme at jeg satser lidt hårdt på den, men kun inde i mig selv, man skal jo ikke tro man er noget, vel?

Ang. strik, så går det bare derud af med strømperne til Mie, OG når de er færdige så er det topstykket jeg flyver tilbage til..

God weekend til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar