29. oktober 2012

Hold nu op...

Der har været stille her på bloggen, men med en helt naturlig forklaring. Jeg har nemlig været indlagt i hele 10 dage med en usædvanlig kompliceret nyrebækken betændelse og virkelig været syg.

Så syg jeg ikke engang havde lyst til at strikke!

Til gengæld gjorde det modbydeligt ondt og jeg spiste morfin som var det tic tac. Jeg er blevet scannet og ved nu at der er to cyster i min højre nyre - men heldigvis ikke noget af det grimme, som de en overgang troede.

Det har været en sej omgang og jeg er stadig mere end dødtræt, men jeg starter job igen i  morgen og om en uge kommer flyttebilen - heldigvis er der masser af familie osv der gerne stiller op, men det ændre ikke på det fact at jeg personligt har det rigtig skidt med at være så ukampdygtig, heldigvis er det kun mig der har det sådan, min søde mand klarer alt andet i stiv arm og forkæler mig samtidig.

Gad vide, hvad jeg skulle stille op uden ham?

Og husk nu lige min give-away ikke, der er ret gode chancer for at vinde og jeg skal nok finde på en virkelig lækker præmie :-)

2 kommentarer:

  1. Øv det lyder bare ikke til at være en rar omgang. Dejligt at høre at det ikke var noget af det slemme de fandt. God bedering med dig

    SvarSlet
  2. Ja føj for en slem omgang det må ha´ været. Jeg forstår godt du synes det er træls ikke at kunne deltage i flytningen, men det synes jeg bare du skal tage helt roligt (ved godt det er lettere sagt end gjort) for det vigtigste er trods alt at du bliver helt frisk igen :-)

    SvarSlet