12. september 2009

Lidt færdige ting..

Så er de lovede billeder her! Først et af de strømper jeg lavede på en weekend, da jeg havde været igang i et par timer.. De var rigtig hurtige at lave på pind 5 og af tykt økologisk uldgarn. At det så er til en pige på 8 år, gør det endnu hurtigere :)


Dernæst de færdige strømper, de er dog ikke hæftet endnu, jeg er ekstremt dårlig til at få mine projekter helt færdig, der er for meget nyt der trækker..



Tilsidst et tørklæde/sjal jeg lige strikkede i eftermiddag, jeg er medlem på www.kreativsiden.dk og der er jeg med i en fødselsdagsgruppe, og der er snart en af de andre der har fødselsdag og hun skal blandt andet have dette. Det er superhurtigt strikket på pind 15 og i et rigtig sjovt og spændende effektgarn.. Så nu håber jeg bare at hun bliver glad for det :)

Endelig er jeg stadig igang med kongeriget.. det går fremad, men til min skræk ser det ud til at jeg ikke har garn nok! Og det er åbenbart udgået i kvickly (cremfarvet firenze - 50% bomuld/50%acryl).. Ved sgu godt nok ikke lige hvad jeg skal stille op med det.. men der er vel ikke andet for end at strikke videre og håbe at en af de lokale brugser har et nøgle på lager...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar