2. august 2011

Give-away! Eller, hvordan jeg fik sparket til mig selv...

Yes, så er den her! Min læææææænge omtalte give-away, som jeg endelig har fået taget et par billeder til. Nemlig de første indledende sager i præmiebunken.

Første præmie er 2 fed strømpegarn, farvet af mig i en farve jeg har valgt at kalde jordbærdrøm. Der er ca. 100 gr. garn - altså nok til et par strømper, et baktustørklæde eller noget baby/børnestrik.


Anden præmie er et retroarmbånd, lavet af mig. det er ca. 20 cm i omkreds og elastisk, så de passer de fleste. Det er lavet af hamaperler og total god stil lige for tiden.

Nå, hvordan får jeg så fat i de lækre sager tænker du nu? Det er meget, meget simpelt... DU SKAL:

  • Lægge en kommentar her under indlægget, så har du et lod og er med i lodtrækningen..
DU BEHØVER IKKE:
  • Linke til mig
  • Melde dig som fast læser
  • Løbe ti gange rundt om huset 
  • Eller noget som helst andet
Bare en kommentar = 1 lod.. Man kan kun få et lod, så alle har ligestor chance.

Nu er ferien jo ved at være slut for de flestes vedkommende, så en give-away er da lige det der skal til, den vil køre indtil den 2. september - altså en måned, hvorefter vinderen trækkes og får tilsendt sin præmie.. 
I løbet af august vil der komme flere ting i bunken, så hold øje med bloggen...

SÆT IGANG! :)

35 kommentarer:

  1. Hvor ser det lækkert ud det garn, det vil jeg helst sikkert gerne have her :)

    SvarSlet
  2. Den er jeg da med på :)
    'jordbørdrøm' ser rigtig lækkert ud

    SvarSlet
  3. Gode præmier, som jeg gerne vil vinde!
    God sensommer til dig!
    Knus Elsebeth

    SvarSlet
  4. OKay
    Så prøver jeg mit første lod nogensinde i en give-away.
    Jeg plejer "bare" at følge med på sidelinjen.
    HEP HEP på mit lod...
    Elsker GARN ...
    Hilsen Edith

    SvarSlet
  5. Sikke smukt jordbærgarn du har farvet...
    det gad jeg godt eje...
    Annette

    SvarSlet
  6. Det vil jeg være med til at prøve. Dit strømpegarn har en super farve.

    SvarSlet
  7. Jeg er helt VILD med dit jordbærgarn - fantastisk smukt :-) jeg krydser fingre...

    SvarSlet
  8. Nydelig garn. Kjempekult armbånd. Håper på å vinne....

    SvarSlet
  9. Jeg må også hellere prøve at være med i en give-away, så jeg skriver da lige en kommentar også ;-)

    Sikke noget lækkert garn i øvrigt!!!!

    SvarSlet
  10. Hej Eva hvor er dit garn super lækkert og det må godt komme til Fur og bo hus mig
    Kærlig hilsen fra Kirsten på Fur

    SvarSlet
  11. Ej hvor lækkert! Jeg vil smadder gerne være med :)

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Åhh det garn ser lækkert ud. Fed fed farve, så selvfølgelig prøver jeg lykken :-))

    SvarSlet
  13. 1000 tak for linket :)

    Hvis jeg vinder skal svigerinden i gang med strikkepindene, så jeg kan få nogle lækre sokker :)

    Jeg har lagt et link til din giveaway her: GiveAwaysDK

    Du også er velkommen til at deltage i min giveaway hvor du kan vinde bogen Førstehjælp til fantasien
    Hihi. jeg har ikke mindre end 7 give aways kørende lige nu *LOL*

    SvarSlet
  14. Jeg er også med. :) Det er en flot præmie.

    Line

    SvarSlet
  15. Hvor ser det lækkert ud det garn, det ville jeg helt sikkert gerne vinde :)

    SvarSlet
  16. Jeg vil da super gerne være med :)

    SvarSlet
  17. Det ser godt ud :) vil meget gerne være med

    SvarSlet
  18. Skøn farve garn, det ville jeg godt have fat i :-)

    SvarSlet
  19. Ihh, så fin en give-away!! Der kunne blive de lækreste sokker ud at det garn ja!! Og armbåndet er da også bare for cool!!:)

    Smider et lod i puljen og krydser fingre!!

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  20. Skønt skønt garn.

    SvarSlet
  21. Rigtig pæn farve. Bare bonus at du har farvet det selv ;)
    vil glæde mig til at vinde ;)

    // Sandra
    sandra.erhardtsen@gmail.com

    SvarSlet
  22. Jeg er DYBT og inderligt forelsket i de jordbærdrømme ♥ ♥ ♥

    Og hvis jeg ikke vinder (gør jeg selvfølgelig!)
    - så bliver jeg nødt til at ha' dem alligevel - på enelleranden måde!!!
    Jeg VIL ha' dét garn!!! *tramperhårdtigulvetsåjegfårballademedunderboerne*

    *sukker forelsket*

    SvarSlet
  23. .... fik jeg sagt at jeg VIL og MÅ eje det garn!!!

    Gi'miggi'miggi'miggi'miggi'miggi'miggi'miggi'miggi'miggi'miggi'miggi'miggi'miggi'miggi'miggi'miggi'miggi'miggi'miggi'miggi'miiiiiiiiiig.......

    *plz*





    *liggergrædendepåblødendeknænu*

    SvarSlet
  24. Øjj hvor ser det garn lækkert ud (-:
    Jeg vil rigtig gerne være med.
    Majbritt

    SvarSlet
  25. Hvis nu, det HELT umulige og utænkelige, alligevel skulle risikere at ske - at jeg ikke vinder :((((
    *lukker øjnene og tør slet ikke tænke tanken til ende*

    - er der så evt en lillebitte mulighed for at du tilfældigvis har mere, som kan købes?? ♥

    SvarSlet
  26. Lækre lækre sager. Jeg deltager meget gerne i din give away. Og håber jeg bliver den heldige vinder:-).
    Hilsen Trine
    tlevin@stofanet.dk

    SvarSlet
  27. Elsker når der er garn på spil, så jeg er helt sikkert med.

    SvarSlet
  28. jeg vil osse med! jeg vil osse med!

    SvarSlet
  29. Denne give away må jeg da bestemt deltage i. Skønne præmier :)

    VH Julie "Ny" i blog-verdenen :)

    SvarSlet
  30. Hej.
    Sikke noget lækkert garn! Vil meget gerne vinde, men kan man evt. købe?
    God september

    SvarSlet
  31. flot flot garn og dejligt med en dansk podcast :)

    SvarSlet
  32. Superflot farve på dit garn.
    Vil gerne være med og krydser fingre :-)

    SvarSlet
  33. rigtigt lækkert garn... det er lige noget for mig...

    SvarSlet
  34. Dejlige præmier fra en dejlig pige

    SvarSlet