5. juli 2011

LCHF roulade…

Jeg "opfandt" lige en kage i går. Jeg spiser ikke længere sukker eller nogen former for stivelse, men masser af fedt og protein. Og trives godt på det. Men i går skulle vi have gæster og det er altså dejligt med lidt lækkert til kaffen, så jeg lavede denne her:



En oopsie roulade med jordbærskum, jordbær sauce og pyntet med friske jordbær. (ja vi har en del jordbær i haven)



Og den blev godkendt af alle fra størrelse 1 1/2 år til størrelse 39 år.

Det lyder måske prætentiøst, men jeg er begyndt at eksperimentere med opskrifter til en LCHF kogebog på dansk, der findes mange på svensk, men det sprog er jeg desværre ikke så skarp i… måske med tiden.

2 kommentarer:

  1. Jeg er på lavkarbo, jeg også. Synes den kaka så kjempegod ut.

    SvarSlet
  2. Det ser superlækkert ud... Men hvordan..

    SvarSlet