4. juni 2011

Morgenmad...

Jeg har købt en ny blender! En wilfa bl-1200, som er vinder i politikkens blender test og på tilbud i elgiganten. En plovmand og den er min :)



Jeg vil jo så nødig gå ned på køkken udstyr (ja heller ikke på strikke grej da), men jeg har nu ikke været for heldig med de blendere. Først fik jeg en obh smart med elektronisk display og hvad ved jeg. Første gang den skal bruges er den utæt = blender sovset ind i frugt, yoghurt og hvad man ellers kommer i smoothie. Det var min søster der gjorde det og det viste sig at man kunne skille kniven fra kanden og det var ikke strammet godt nok :(

Manden forsøgte at skille den ad og rense den og det lykkes, men derefter var det slut med at have nogen form for balance i den. Ved kørsel skulle man holde den fast med begge hænder, kanden skruede sig løs pga vibrationer og den larmede som en sindsyg.

&@&&@€*+*%<££|]|¥•>%*##

Så det blev en kort kærlighedsaffære. Da jeg så vandt innovationcup og 500 kr skulle de bruges. Jeg havde en ældgammel mini foodprocessor som trængte MEGET til udskiftning og halløj, der var tilbud på en Jamie Oliver (elsker ham *suk) fra tefal, hvor der også var blender med. At købe - ja tak.

Foodprocessor delen virker kanon. Blenderdelen…… øv ikke så godt. Det er en plastik kande så frugten skal helst tøes op og sætter man den lidt skævt på bliver de der dimser der får kniven til at køre ødelagt.



€&""&€%*}#^£¥•£>$**###

Og det går jo ikke, når jeg næsten hver dag skal have en af de her:



Så velkommen til norske wilfa, denne gang håber jeg kærligheden holder :)

3 kommentarer:

  1. Hej :) Ville bare lige lægge en lille kommentar.
    Jeg læser med på din side, og jeg synes at det er nogle super fine ting du laver som også giver mig inspiration :)
    Lækker blender, sådan en gad jeg godt eje, jeg må have min dobbelte braun foodprocessor frem hver gang jeg skal lave en smootie. Og forresten - tillykke med det flotte vægttab :)

    Ha en god dag :D

    SvarSlet
  2. Tak skal du have :) Det er superskønt at vide at der er nogen der læser med. Og dejligt at du kan lide de ting jeg laver. Jeg er også selv superglad, hver gang jeg får færdiggjort noget og det ser ok ud.

    Mht. vægten, så går det fremad stille og roligt, så tak for støtten :)

    SvarSlet