3. juni 2011

Ak ja…

Manden er taget til dhb hele weekenden og jeg er alene hjemme. Ja dvs alle dyrene er her også, men øv hvor keder jeg mig lidt. Jeg plejer ellers ikke have det store problem med alenetid, efter min mening er det sundt for ens parforhold at man ikke laver alt sammen.

Nå men jeg var lige ude og handle lidt, og hvor jeg gør i tiden nok havde fyldt kurven med chokolade, chips, kage og lignende. Ja så endte jeg med det her:



Et sommer tilbud på Q (og jeg køber ellers ALDRIG blade) og 2 skrabelodder. Ak ja, min nye livsstil begynder at slå igennem, jeg brugte ti min (!) på at kigge på brød - for hold da op, hvor er der mange kcal i brød. Og i alt muligt andet, som jeg troede var sundt.

Men det virker. Der er røget 6,6 kg på ca 1 1/2 måned og er blevet MEGET mere kostbevidst. Fandt endda wii fit frem og kunne konstatere at det var næsten et år siden jeg har brugt den sidst og at jeg på det år har taget 10 kg på!

@€)(%*#}%{}>£$>^%}%*#%

Så udover det jeg har tabt er der altså stadig 3,4 kilo på min krop som ikke var der for et år siden. Åh æv, hvor kan man blive :'( over det. Men hey nu har jeg vist lært lektien.

Så fremover vil der engang imellem kommer vægt/kost relaterede poster på bloggen, bær over og læs udenom, hvis du ikke er interesseret, ok?

Og forresten, der var gevinst på BEGGE lodder, ikke meget men nok til at dække deres udgift :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar