1. juni 2011

Dommen...

Blodprocent = tiptop excellente...
Allegier = ingen, på nær lidt over for husstøvmider... ergo må man holde op med at bo i støvet, rodet MEN hyggeligt hjem og i stedet bo i hjem, der bliver støvsuget HVER dag, hvilket er mandens primære pligt indendørs..
Nå ja og så er urinsyreværdien forhøjet og jeg er blevet krydsforhørt om mine alkoholvaner - specielt guldøl????!!!????? Det kan tælles på 2 hænder, hvor mange gange om året jeg indtager alkohol, og jeg drikker ALDRIG guldøl, men min ellers søde læge på 70+ i hvid kittel mener åbenbart at det må være det nye hotte som de unge i starten af 30'erne vil have...

Helbredstilstand....? Stort set uændret, klogere.......? Nej ikke specielt, vi afventer scanning og røngten...

Og nu skal jeg på havnen og kigge på elefanter! (Hvis i forstår sådan en lille en?? ;))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar