1. juni 2011

Tidsfordriv...

Ja altså, rapporten er næææsten færdig og der er en uge til aflevering, så jeg overspringshandler lige med et blogindlæg.. Jeg skal have svar på blodprøver i dag.. det er altså lidt (meget) spændende og også lidt skræmmende - specielt fordi at jeg ikke kan huske, hvad det nu lige præcis var at de blodprøver blev taget for..

På den kreative front, strikker jeg på topstykke, udtænker nye perlesmykker og har MEGA dårlig samvittighed over at jeg endnu ikke har fået skudt min give-away i gang, men jeg har simpelthen ikke kunne overskue det..

Nå, I vil gerne se, hvad min afsluttende rapport på 2. semester handler om? Jamen, her er det det så, mit sofabord design, med samlinger udtænkt og analyseret af mig og jeg er ganske tilfreds..
Hvad synes I? Jeg sælger gerne design ide'en til højstbydende :) Men ellers eksisterer bordet kun som koncept.. Håber i alle får en dejlig mini ferie, masser af sol og strik.. Jeg skal være græsenke, manden tager på drengerøvstur til DHB og jeg bliver hjemme hos dyrene og nyder livet..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar