4. august 2011

Færdig bestillingsstrik...

Fik endelig afsluttet et projekt i dag, bestillingsstrik fra kreativsiden, hvor man i den tilhørende shop både kan købe færdigstrikkede varer (mest babytøj) eller hvis man har set en opskrift på noget man gerne vil have strikket op, kan få en af os flinke bestillingsstrikkere til at gøre det :) Sådan en har jeg netop færdiggjort.. Opskriften kommer fra drops - dvs. gratis, og jeg er ellers ikke stor fan af deres opskrifter, men det lykkes da at komme igennem denne her.. Strikket i alpacca, som er monster blødt - her er resultatet:





Ja og så husker i da lige min lille give-away, ikke? Der er allerede 10 der gerne vil være med og som har fået et lod, men der er da plads til mange flere - klik HER og vær med i en lille sensommer hygge ting...

Sidste ting - jeg har IGEN trevlet mit topstykke op, manglede ellers kun ca 50 pinde, men det var endnu engang AAAAaaaalt for stort... #¤R#%&#¤#¤"# Nu dropper jeg at strikke stort topstykke og laver det alm i stedet, når det engang er færdig, passer det sikkert den størrelse jeg er der... I stedet er jeg startet på Isagers Olive... Har længe ville lave den, men opskriften var næsten umulig at finde, det lykkes dog at få den på download i den engelske version, så nu er den på pindene...

Hmm og nu regner det - så kan man da ikke andet end at strikke....?

2 kommentarer:

  1. Den er bare så flot Eva! Drops opskrifter er heller ikke lige min favoritdiciplin ;-)....ærgerligt for de har faktisk nogen ret flotte modeller.

    SvarSlet
  2. Det har de nemlig, men jeg bliver så irreteret på dem når jeg skal følge deres opskrifter, for tit er de unødigt komplicerede. Tak for rosen til resultatet :)

    SvarSlet