6. august 2011

Ferietid...

Ja altså det har jeg jo haft i over en måned allerede, men i dag drager vi afsted til et andet sted i DK, der ikke er herhjemme.. Mine søstre + mænd og børn skal også med, så om en uge er jeg sikkert MEGET mæt af familie, men helt sikkert også meget rigere på gode, hyggelige stunder...

Manden er ved at lave en ordentlig grydefuld kødsovs til lasagnen i aften, jeg har været i haven og plukke alverdens sager til at tage med + lavet en masse sukker/kulhydratfattige sager til en uge hjemmefra..

DERFOR vil der være langt mellem snapsene her på bloggen den næste uges tid, da jeg simpelthen ikke aner, hvordan 3g dækningen er der, hvor vi skal hen.. Der er godt nok internetstik i huset, men jeg har fravalgt at tage pc'en med... Vi er jo på ferie, så i stedet er der pakket strikketøj, spil og en Stephen King bog...

Glem nu ikke at være med i verdens nemmeste give-away, du finder den lige HER! Pas nu rigtig godt på jer selv derude - vi ses måske før, men i hvert fald helt sikkert om en uge :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar