13. august 2011

Hjemme fra ferie...

Og sørme om det her ikke er indlæg nr. 300! Hold da op... Det kan du jo passende fejre ved at deltage i min sen-sommer-give-away som du kan læse om et par indlæg tilbage.. Det er supernemt og koster dig ingenting..

Nå havde du en god ferie Eva?? Ja det kan i dælen-dytme tro at jeg havde.. Hygge, vand, sommerland, en enkelt gammeldags is, gå ture, havn, frisk fisk, puslespil... you name it, det var kanon..

Mens vi har været væk (og der var seriøst INGEN dækning.... overhovedet) har jeg sørme vundet præmier.. Først vandt jeg dejligt hjemmespundet -og farvet garn over hos fantastiske strikorama. Seriøst, kan du lide strik, grin og fed musik, så er det Mette og Alain's podcast du skal høre..
Er det ikke flot... Jeg skal lige summe lidt med mig selv over, hvad jeg skal lave af det...

For at det ikke er løgn har jeg sørme også vundet igen på facebook... Nybolig havde en konkurrence, hvor man kunne vinde disse her:
Dem nænner jeg nok ikke lige at sætte ud i haven...

Skolen starter om små 3 uger, så jeg har også investeret i en rygsæk med plads til pc, bøger og alt det andet jeg skal slæbe rundt på.. En east-pack med 30 års garanti - mon ikke den så holder til mig, og jeg slipper for gorillaarme og ondt i skodskulder fra at slæbe rundt på skuldertaske?

Dagens sidste billede er af ferskener plukket i vores plejemis Smutti menneskemors drivhus...
I morgen bliver de forvandlet til en LCHF lækkeri til manden og jeg...

2 kommentarer:

  1. Tillykke med dine præmier ;-)
    Spændende hvad garnet bliver forvandlet til.
    Majbritt

    SvarSlet
  2. Tak skal du have - og velkommen på læserlisten :)

    SvarSlet