29. november 2009

Den var..

Så GOD! Altså filmen 2012. Kanon fin, super effekter, vildt skræmmende og en god morale. Jeg kan kun anbefale den - herfra får den 6 ud af 6 rundpinde.

Ellers er dagen gået med at strikke på strømperne til min mand, mangler ca 5-6 cm af skaftet nu, pynte lidt til jul og advent og købe et årskort til motionscenter, vi skal afsted til vores introduktionstime næste lørdag, det bliver bare så spændende.

Et nyt og sundere liv, her kommer jeg!

Lige et par billeder af stemningen herhjemme på byggepladsen, for det er det det er lige nu, halvdelen af loftet i køkkenet er revet ned og væv er revet af indtil den bare væg, det bliver en sej omgang med at fikse den vandskade, men dejligt når det er gjort.








Jeg har fundet ud af, hvad min søster, hendes mand og min niece skal have i julegave, gaven til min far og hans kone er også ved og være på plads, min mand er blevet så rigeligt begavet, og det er jeg jo egentlig også.

Og om 3 uger sidder jeg på solrige gran canaria og nyder livet - herligt ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar