8. november 2009

Vandskade!

Vågnede i morges ved at et 120 liter akvarie på 1. sal var revnet i bunden og 100 liter vand var løbet ned i køkken, stue og havde bare ødelagt lofter, gulve, vægge og jeg ved ikke hvad.

Nu har skadeservice været her, det er anmeldt til forsikringen, og man kan vel ikke sige noget til at jeg kneb en lille tåre, nu da vores nyrenoverede hus endeligt var færdigt - forfra igen!

Nogen gange vil man bare gerne stemmes hjem i det næste ø-råd..

Så har tilbragt dagen i dag på sofaen, men misserne, strikorama på podcast og et ordentligt nøk på det baby lyseblå kongerige.. men men men der er også kun 3 dage til min kollegas forventede fødsel, så jeg må hellere se og få fingeren ud og blive færdig. Har bestilling på 2 spidermanhuer, og skulle også gerne have tid til at lave et par julegaver eller måske noget til MIG selv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar