4. januar 2010

Årets første færdige projekt..

Blev påbegyndt sidste år, OG skulle have været en julegave, men jeg kunne simpelthen ikke nå det. Anyways, det er et swiss cheese scarf lavet i kauni og det er til min søster.

Her er det før jeg filtede det let:


Og her det efter, næsten klar til at blive pakket i en lille pakke sammen med et par lækre varme strømper til niecen, men de er ikke færdige endnu!





Jeg synes selv det er blevet rigtig godt og jeg skal lige have fat i et nyt nøgle kauni (hmm den i regnbue farver) så skal der laves et til mig selv.

Status

Projekt: Swiss Cheese Scarf, fundet på Ravelry
Garn: 170 gr. kauni
Hot or not:  Absolut hot, mønstret er lidt ensformigt, men super nemt at strikke. Fantastisk tv-strik, kauni garnet er lidt hårdt ved fingrene, og lugter en del af spindeolie, men efter vask er det tilpas blødt. Og så er jeg bare vild med de farveskift!

Alt i alt et projekt jeg helt sikkert laver igen, men lige nu har jeg kun det geilske topstykke i hovedet, startede i fredags, og har kun pillet op 2 gange indtil videre.. men det skal nok blive godt, på trods af en noget langhåret opskrift.

Når jeg engang bliver habil nok til at få nogle gode design ideer, lover jeg højt og helligt at jeg vil lave letlæselige opskrifter :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar