12. januar 2010

Øv øv

Stadig syg, er ved og få spat af det.. Men det skrider fremad med det nye gulv, svoger har indtil videre brækket halvdelen af det gamle gulv op, og måske tager mand og svoger sig sammen og får lagt noget selv nivellerende spatelhalløj inden de går i seng. *Håbe, håbe*

Mht. strik, så er strømper til niece OG hendes build-a-bear færdige, billeder følger når jeg får taget nogle. Topstykket er nået ned under barmen, og jeg har allerede købt garnet til min adventures trøje som er næste projekt.

Men der er vist lige en svendeprøve der skal overståes først. Har tegnet de sidste 2 dage, og været i løbende email kontakt med min lærer, konstruktionen skal afleveres senest 14 dage før - mon ikke jeg når det??

Alt i alt - intet nyt fra snotfronten!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar