6. februar 2010

Uh - et lille jubilærum..

Mit indlæg nr. 50! Store fanfare..
Troede egentlig ikke at jeg ville nå til det, den aften jeg sad og fik den glimrende ide at jeg skulle da blogge. Desværre er jeg godt selv klar over at min blog stadig er en baby, den har langt fra udviklet sin egen personlighed og stil endnu.. Men jeg arbejder på det, så bær over med mig, hvis det er mere strik eller mere ironi eller mere whatever du sidder og og synes at der mangler.

I dag skal jeg hente min nye iPhone på posthuset - hurra! Jeg elsker sådan nogle gadgets, og iPhone er en fantastisk mobil, lommepc, alting..

Jeg skal have strikket mine jaywalkers færdig og videre med topstykket, derudover skal jeg have planlagt lidt kage og halløj til i morgen, hvor min dejlige veninde Heidi, hendes børn og kommende mand kommer til kaffe...
Hvad skal der ske i din weekend?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar