11. april 2010

Græsenke

Min titel de næste par dage. Manden tager på efteruddannelse i København så det er bare mig og dyrene, men det er nu også dejligt. I morgen kommer min veninde med hendes unger til den madklub vi netop har starter op.

Derudover har jeg tænkt mig at bruge min fridag i morgen på at bage jordbærtærte til mine kolleger og brød til mig selv.

Jo jo selv en fridag er ikke specielt afslappende. Sjovt at tænke på, når min mand har fri , holder han FRI. Sover længe, spiller computer, ser tv og gider ikke engang tage tøj på.

Når jeg har fri vasker jeg tøj, gør rent, rydder op, handler osv osv. Hvis jeg giver mig selv lov strikker jeg måske en time eller bruger en formiddag på nettet.

Det må være forskellen på mænd og kvinde - eller hvad synes i?



Fik lige lavet lidt forår i et par krukker i dag, utroligt så lidt der skal til og man glædes i sindet. Solskin og en lille blomst, hurra det er forår!



- Skrevet på farten fra min iPhone.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar