24. april 2010

Søges: ny ryg!

Nå med møje og besvær lykkes det mig endelig at få strikket de sidste 2 omgange på topstykket i går, inden jeg kastede mig ud i en bil for køre hjem til fødeegnen.

Jeg havde jo ellers meget optimistisk proklameret at det stykke strik ville jeg afslutte i søndags - og som sædvanlig smuldrede dagens timer mellem fingrene på mig inden jeg fik strikket nok.

Jamen 5 dage ekstra? Tja, der er smæk på for tiden. Travlt på job, vi overvejer og købe hus og jeg har bare ikke for megen energi. Min krop synes ikke det er sjovt mere og der er ikke noget der hedder skånejob eller aflastende, der hvor jeg tjener min løn.

Så for tiden er jeg et gammelt skrog der drømmer om mere end 6 timers søvn i træk, og som drømmer om en dag uden smerter.

Stakkels mig.

Forresten, hvad giver man sin fars kone i 67 års fødselsdagsgave? Folk i den alder har jo ALT!


- Blogget live fra iPhone.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar