8. maj 2010

Selvbilled


Et eller andet sted synes jo absolut at jeg er ok. Jeg er ikke specielt smuk, klogere end gennemsnittet eller udstyret med mere rummelig personlighed end andre mennesker.

Jeg læser med på en del blogs, bla også et par der omhandler mode og stil til plus piger, eller hvad den politisk korrekte betegnelse nu er. Der ligges på disse blogs meget vægt at man skal omfavne og acceptere at man er den man er. Om man er stor, lille eller skaldet.

Jeg støtter 100% op.

Men det ændre ikke på det fact at jeg stadig har rigtig mange dårlige dage, hvor jeg hader mig selv, mit spejlbilled og min personlighed.

Men jeg er den jeg er - på godt og ondt. Og jeg ved jo godt at jeg af mange bliver opfattet som smuk, klog og ufattelig rummelig/overskudsagtig.

Og det er jeg vel også indimellem....

Nå ja, forresten. Min og x-nabo er vist gået fra hinanden. Hæ hæ hæ

- Blogget live fra iPhone.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar