15. maj 2010

Æv - det regner..

Men jeg er heldigvis startet på et nyt strikkeprojekt, denne gang til selv.. Er blevet færdig med Mies topstykke, mangler lige at hæfte ender og vaske det..

Til mig selv er jeg gået i gang med en trøje i noget mohair blanding efter dette mønster/vejledning:
Link på ravelry
Det går hurtigt fremad - det kan ikke andet på pind 7 og er indtil videre et nemt projekt.. Det sværeste har indtil nu været at omregne til min størrelse og kropstype, og det er vel kun svært fordi at jeg normalt er en doven hund der ikke gider at lave strikkeprøver. MEN denne gang har jeg faktisk lavet en sådan, så mon ikke det komme til at fungere..

Vi var ude og kigge på et andet hus i dag, det sidste vi så var godt, men det her er PERFEKT! Går det i orden med banken, så køber vi det sgu... Uha, ved noget inden for en uges tid..

Har i øvrigt fundet en fantastisk side der handler om mad her på nettet. Jeg er jo et madøre, men vil altså have noget ordentlig at spise.. Så www.kvalimad.dk er bare lige noget for mig.. Han ved hvad han snakker om og der er videoopskrifter til mange af de ting han laver - kanon side.. Jeg har allerede forsøgt mig med hans langtidshævede brød og det var så stor en succes at det var spist inden jeg nåede at tage et billede..

Nå, men jeg sætter et nyt i gang i aften, vil forsøge at dokumentere processen imens..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar