27. juni 2010

Flere farver

Har haft besøg af min søster og hendes familie her i weekenden. Super skønt at være sammen med dem igen. Mændene satte nye dæk og fælge på min søsters bil og min søster, hendes datter Mie og jeg shoppede på udsalg. Dejligt når der er 70% på alt. Så jeg fik bla nye sko.
Vel hjemme igen farvede Mie og jeg garn. Som sædvanlig super sjovt og nemt.



Vi gik rigtig til den og de to yderste til højre er ene bestemt af Mie. Jeg er vild med det grønne.












Her lidt nærbilleder af de andre. Farverne er nogenlunde gengivet. Yderst til venstre på fællesbilledet er der øko uld, der oprindeligt var totrådet hvidt og brunt, som jeg har overfarvet med hhv rød og lilla. Ren uld suger ikke ligeså godt som strømpegarnet, men det havde jeg nu også læst på nettet.

Om aftenen grillede vi og spillede just Dance på wii'en. Alt i alt en rigtig dejlig dag med dem jeg holder af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar