21. juni 2010

Friskfarvet garn

Jeg havde engang en kæreste, der viste sig at være verdens største psykopat. Nå, men dengang hvor alt stadig var fryd og forelskelse, besluttede jeg mig for at strikke ham et par strømper, for det gør forelskede kvinder der kan strikke.

Denne her kæreste kunne ikke lide farver, jo han elskede hans 90'er orange køkken og ditto grønne stue, men nok mest fordi maling er så dyr... Anyhows han ville have mørkegrå og beige (!) strømper. Jeg fik købt garnet, strikket en strømpe og så gik der ligesom beige i alt. Fyrede kæresten, pillede den ene strømpe op igen - brugte det mørkegrå garn til noget andet og gemte det beige dybt nede i garnkisten.



Vandt det op i fed i dag, farvede det med kool aid og voila:



Se hvad der hænger på mit tørrestativ nu. Livet er sgu for kort til beige og til hjemmestrik til folk der ikke fortjener den tid, arbejde og kærlighed der ligger i maskerne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar