11. juli 2010

Senere den dag..

Altså i dag ikke... jeg sov en time længere, spiste morgenmad og så Alice in Wonderland instrueret af Tim Burton - og den var ganske god.

Resten af dagen skal der slappes af, bages brød jeg skal have med til mine svigerfamilie i morgen og naturligvis strikkes :)

I går stod den på absoult ingenting, altså efter at jeg havde været omme på min arbejdsplads og rydde op efter fredagens fest - føj, det var ulækkert. Manden og jeg gik tur med hunden, handlede i den lokale brugs og slappede af i haven. Jeg fik en lys indskydelse, takket være NewYorkerByHeart, og lavede hyldeblomstsukker, meget nemt og meget lækkert..

Jeg havde fået en masse overskudsmad med hjem fra oprydningen, så det var nemt at smide et par stykker kød på grillen og bare hygge udenfor.

Min mand har ferie nu, og nu skal de næste to uger bare nydes, gad vide om der kommer mere regn?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar