18. september 2010

Hyggeaften..

Det ved jeg bare at det bliver, lige pludselig blev det aftalt at vi skal om til nogle af vores bedste venner og se film. Vi går derom når vi har spist, men der bliver ikke serveret noget før at vandhanen er færdig monteret - for sådan en røg der også i kurven i mit ynglingssvenske varehus for en uge siden... Og man kan altså ikke lave jordskok/porre suppe uden vand!

I morgen skal jeg læse virksomhedsdrift, og noget om bæredygtig produktudvikling OG jeg skal forsøge at tænke/skitsere en sansebro, lyder det ikke spændende? Jo og så starter vi vores søndagsklub med 2 hold venner op igen i morgen her hos os, vi 3 par skiftes til at byde de andre på mad om søndagen, det er altid hyggeligt og så får man også set hinanden i en travl hverdag..

På strikfronten, flyver pindene afsted, ryggen på dino er mere end halvt færdig, så er der bare takker, ærmer og lidt broderi tilbage på "dyret"..

Så skal jeg vist også snart i gang med noget til mig selv igen.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar