28. oktober 2010

I aften - Strikkeklub...

I morgen - Uffe Holm...
Jeg VED det bliver en god ende på ugen. Søde strikkepiger, en sjov og underholdende Uffe og en weekend, hvor jeg kan tage det lidt stille og roligt i forhold til lektier..

Rapporten skal afleveres om en uge, og den mangler kun konklusionen og så lidt liret powerpoint til præsentationen. Det skal vi nok nå.

Ja, og så er jeg startet på lækre bubble strømper til mig selv i mit hjemmefarvede strømpegarn i klare smukke farver.. Det er jo ved at være den kolde tid og fødderne varmes bedst i uld, når jeg nu må kapitulere og tage strømper på.. Min baktus skulle også gerne blive færdig i weekenden, så halsen også får varmen. Efter det skal jeg til og strikke på bestilling, en Dino trøje str. 1 år til en julegave.. Det bliver af pligt, men heldigvis er størrelsen ikke den største, så det burde kunne klares på relativ kort tid..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar