31. oktober 2010

Ondskab!

Eller dumhed, en af mine favorit bloggere NewYorkerByHeart får vældig på puklen i hendes kommentar felt, hun blogger primært om mad - SUPERLÆKKER mad - og gør det rigtig godt, men desværre er der ofte dumme onde og lede kommentarer til hendes indlæg. Folk får så ondt i bagdelen over at hun er kronisk syg og der pensioneret, men alligevel har et godt og fuldt liv - at tænke sig... en madblogger der modtager div. produkter og varerprøver... (<-- ironi, ok?)

Jeg modtager da også bøger, og mange andre produkter imod at anmelde dem.. Selvfølgelig er det rart at modtage gratis ting, men jeg er jo også forpligtet til at mene noget om disse ting - og offentliggøre den mening. Og bryder folk sig ikke om at der er en anmeldelse engang imellem, står det den frit for at kigge væk..

Og ja, jeg har 7 (syv) faste læsere, men dem er jeg også MEGET glad for... Og det er jeg i øvrigt også for de "løse" som der ikke er tal på...

Nå, klokken er mange og i morgen skal der handles og ynglingsstudiebuddy Bjørn kommer og studerer en 3 timers tid og sidst men ikke mindst kommer Malthe, han forældre og storebror Magnus til kaffe - for Magnus har åbenbart lavet en gave til hans yndlingsperson her i husstanden - nemlig labradoren Victor... Det er bare så sødt :)

1 kommentar:

  1. ja, jeg undres også over at nogle kan være misundelige over andres succes - men det er jo janteloven der giver misundelsen grøde...
    jeg har altid lært, at hvis man ikke kan sige noget pænt, så skal man holde sin mund...

    SvarSlet