8. oktober 2010

Weekendplaner..

Er der nok af, i morgen skal vi i teateret. Jeg var så heldig at vinde 2 billetter til "De skrigende halse" på facebook, og dem skal vi så til Ålborg i morgen og drage nytte af.

Derudover SKAL jeg have strikket Dino færdig og også helst få den monteret, den skal i hvert fald sendes afsted til hønemor (www.kreativsiden.dk) i næste uge, måske jeg er heldig og vinder den konkurrence også?

Endelig er der lektierne, jeg kæmpede hårdt med matematikken i går, så hårdt at jeg virkelig var ved og overveje om det her overhovedet var noget for mig, og jeg forstår det ikke for jeg har altid holdt meget af matematik, og også været god til det, men det her statik, skal virkelig læses igen og igen, men havde vejledningstime i dag med min lærer og det gjorde mig da lidt mere fortrøstningsfuld..

Så alt i alt skal den weekend nok få ben og gå på - god weekend til alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar