12. november 2010

Her har i mig igen...

Nu på ny lækker pc, som er næsten helt betalt af forsikringen, og med den første evaluering af et projekt i baglommen.

Jeg fik så MEGET ros at jeg nærmest svævede ud derfra - alt min tvivl og mine frustrationer over at jeg synes det var svært og følte mig dum er væk lige pt. Min rapport var på professionelt niveau - fandme godt gået af mig, når jeg kun er på 1. semester.

Strømper er inde i opløbsfasen, så skal dino have en skalle og der skal naturligvis køres nye strømper sideløbende, for det kan ikke nytte noget at der kun går garn i kisten og intet ud.

I aften kommer min søster, svoger og niece på weekend, så min ismaskine skal have sin jomfru tur og jeg skal igang med støvsugeren.

God weekend til alle derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar