4. november 2010

Show off!

Jeps har vasket strik og fik taget et par billeder ved samme lejlighed. Enjoy:



Godt med overskudsfarve i zauberballens tranebær.



Strømper i sidste hold skyllevand.



Opvredne strømper igang med at blive sat på mine totalt hjemmelavede sokkeblokkere. 2 aluminiums bøjler (3 for en flad 20'er i rema) og en stærk mand er alt der kræves til sådan et par.



Closeup af strømper.



Tørklæde og strømper hængt til tørre.



Nye strømper på futterne i morgen!

Nå ja og min pc er skilt af i atomer efter at den pludselig begyndte at lyde som min røremaskine når den ælter rugbrødsdej. Så manden min prøver lidt førstehjælp - kan jo ikke undvære den pga studie og har ikke rigtig råd til en ny og det kan altså ikke passe at hele pc'en skrottes pga en defekt del.

Kryds fingre for min elskede hp, i det mindste kan jeg blogge fra iphonen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar