5. december 2010

Endnu en dino

Det lykkes! På trods af ufattelig grad af sygdom og at projektet bare hang mig langt ud af halsen - den er bare ikke sjov anden gang - fik jeg færdiggjort en bestilling på en dino i dag.

Mønsteret går kun ned til str 2 år, men med tyndere pinde og garn regner jeg med at den vil passe sådan nogenlunde den 1 årige den er bestilt til. Selvom jeg synes den virker lidt stor i det efter vask. Nå men så kan den da vokses i :)









Ja og så er jeg ved at lægge sidste hånd på en matadormix pung - for længe siden modtog jeg en rulle ubrugte matadormix poser fra haribo (desværre minus slik) og nu har jeg endelig fået omsat den rulle i en lille pung.






Jeg er stadig en spade til det der med lynlåse, så denne får også min selvopfundne knapløsning.

Nu må jeg vist hellere se at komme igang med både støvsugeren og lektierne, inden jeg igen fortaber mig i mit lille kreative univers.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar