10. januar 2011

Stress status fra nedsmeltet hjerne...

Har tegnet stol i mindst 12 timer i dag...... tjek!
Har læst kap. 4 i virksomhedsdrift, som er på skemaet i morgen......... øh.... ikke tjek! (må blive godnatlæsning)
Har megastress over rapport der skal afleveres om 14 dage, og der er indtil videre kun skrevet 1½ side der hænger sammen - og det er ligesom problemformuleringn!.................................tjek! der er stress...
Har strikket på strømper i dag................................................overhovedet ikke tjek! Vil så gerne, men hvornår?
Har lavet sund OG lækker aftensmad........................................................TJEK!
Har købt ny (LILLA) termokande og koncentrater til ny sodastream OG flirtet med herrelækker kop&kande (mandlig) ekspedient..................................................tjek! (og det var altså ham der startede, jeg er jo en gift kone..... fik jeg nævnt at han var høj, som i jeg (kæmpekvinden) skulle kigge op???)
Har drukket mindst 4 kopper kold kaffe.......................................tjek! glemmer det i min arbejdsiver, vænner mig vel til smagen på et tidspunkt?
Har forsøgt at fordre min blog med et indlæg OG jublet over at jeg nu har 11 læsere......tjek!

Har stået og savlet over ny Stephen King bog på mindst 2 kilo og til den nette pris af 200/kg... tjek!
Og har anmeldt arbejdsskade på den private ulykkesforsikring........ tjek, de anbefalede mig selv at prøve, og når skaden nu er anerkendt og der er erstatning på vej, skader det vel ikke at se om man kan redde sig lidt mere - har desuden lovet manden en ny mobil, og han vil absolut have en htc desire HD....

Går i seng nu.....................................................................................dobbelt tjek!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar