22. februar 2011

Möebius strikning

Ved du, hvad en möebius ring er?? Det er et matematisk fænomen, en figur der har to sider men kun har en kant.. Jeg har set flere steder på nettet at folk har strikket möebius sjaler, og i dag skal jeg selv prøve og i gang. Jeg har fundet en video tutorial lavet af fru möebius (kan man vist godt kalde hende) Cat Bordhi og hun forklarer det rigtig godt, og endda på amerikansk.
Frem med noget gammelt Løve Cocoon fra det uendelige lager og i gang! Jeg har strømper liggende i blød i vasken, et lækkert lille "lotus" mønster i noget drops deligt, de skal på sokkeblokkerene senere - åh jo der er nok at se til i et uldent hjem.

Jeg lavede i øvrigt chokolade buzzning på skolen i dag, stor succes, men de fleste holder jo også meget af Ritter Sport :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar