3. februar 2011

Oh jubel..

Endelig, jeg gentager: endelig er de forhadte strømper færdige! De er blevet til ankelstrømper og nu skal de bare vaskes og på sokkeblokkerene -> færdig!

Og i morgen har jeg fridag, jeg har besluttet at jeg skal starte nyt projekt, for hadestrømperne var det sidste igangværende jeg havde. Det nye projekt bliver topstykket fra geilsk. Jeg har lavet det en gang før men det blev for stort og da jeg bare vidste at jeg aldrig ville komme til at bruge det, ja så blev det pillet op efter at have ligget og skammet sig i et par måneder.

Slutteligt lige et par billeder af det farvede garn fra i går imens og efter det har været en tur på krydsnøgleapperatet.







Det er sådan nogle lækre farver. Skal lige fintænke lidt på hvad de skal bruges til :)

4 kommentarer:

  1. Flot farvet garn.... hvad fixerer du garnet med efter farvningen for at holde farven? Jeg har farvet med frugtfarve, men ikke vasket garnet efter strik...er det nok at skylle op i eddike?

    SvarSlet
  2. Ja eddikevand er rigeligt til at fiksere farven, jeg har strikket strømper at hjemmefarvet garn før og det holder farven fint, også efter vask. Og lugten fra kool aid forsvinder heldigvis med tiden :)

    SvarSlet