1. februar 2011

Strikkekomsammen

I morgen skal jeg igen mødes med de andre midt/vest jyske strikkeglade og kreative kvinder. Vi skal være hos mig og temaet er farvning af garn med kool aid saftevandspulver og frugtfarve. Supernemt, supersjovt og jeg er helt vildt med resultaterne.

Der skal forberedes lidt til sådan en aften, så jeg har lavet cheesecake (for første gang ever!) og fundet garnvinden frem så et par nøgler strømpegarn kunne gå fra nøgler til fed.






Så skal vi ikke bruge tid på mit garn i morgen :)

Jeg har tidligere vist hvordan sådan noget hjemmefarvet garn kan se ud, men viser det gerne igen:



Et blandet udvalg.



Overfarvet beige garn.



Og når jeg bliver træt af at beundre garnet i fed skal det naturligvis nøgles op igen. Hold hvor jeg bare elsker at have udstyret i orden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar