10. april 2011

Hundehygge i haven

Og nej, ikke på Bubber måden.


Men på Victor måden, hvor en pind at tygge i er guld og hvor ens lille hundehjerne fyldes med lykke fordi der er solskin, menesker, klap og kæl i haven ovenpå en gåtur der involverede no. 2 kærlighed - nemlig tennisbolden! (no. 1 er madskålen)

Jeg har skrevet rapport i dag, er igang med de analyser der ligger bag swot analysen. Det er spændende nok men da der var gået ca 5 timer med det skete der en uheldig situation på venstre hånd, nemlig dette:


Det blev heldigvis løst ved løftet om gåtur med hund, kaffe og strik i have efterfølgende.



Så nu sidder jeg her og strikker, blogger og drikker kaffe og venter på at manden kommer hjem med vores nye gratis drivhus. Jeg skal dyrke så mange tomater og chili i år :)

Håber i alle nyder denne fantastiske søndag.

2 kommentarer:

  1. Sikken masse fint du har i strikkekurven. 5 timers rapport-skrivning må også være nok:-)

    SvarSlet
  2. :) Det er nu bare min lille gå-i-haven kurv, med et par strømper på pindende... Resten ligger inde i den store kurv, men jeg har dog "kun" 3 projekter kørende pt. Rapportskrivning er ok, men det dræner energien at skulle være så koncentreret :)

    SvarSlet