20. maj 2011

Færdig!

Med min FLS, sidder med den på nu og nyder at jeg efter 2 mdr. har strikket noget, som jeg er meget tilfreds med. At jeg så har får konstateret at grunden til min evige sygdom med sygdom på åbenbart er at jeg har astma OG at min lunge kapacitet i går hos lægen, kun var på 75 % af det forventelige OG at jeg får det vildeste rysteture af medicinen - er ikke just happy news...

Nå lidt billeder af FLS'en. Garnet er blødt og lækkert efter vask og lugter slet ikke længere... Jeg skal strikke meget mere i det garn - det er helt sikkert :)






Se bort fra modellen (mig) - hun er ikke noget at skrive hjem om, men FLS og hun gør sig begge godt på billeder.. Og knapperne - de er købt i en amiobutik, der hedder Engleriet, og passser perfekt til, synes jeg.

God bededag til jer alle... jeg ryster videre....

2 kommentarer:

  1. Superflot FLS! Det er en meget anvendelig model, jeg strikkede en for 2 - 3 år siden og den bliver flittigt brugt. Skønne knapper du har købt dertil.
    Øv med den astma og rysteture. Heldigvis holder rysteturene op når du har vænnet dig til medicinen.

    SvarSlet
  2. Veldig flott jakke du har strikket. Knappene var skjønne.

    SvarSlet