29. juli 2011

En award...

Er jeg sørme blevet tildelt af Anja og det synes jeg da er rigtig sødt af hende. Og tak for de pæne ord om min skrivestil og mine kreationer, jeg skal hilse og sige at musene gjorde stor lykke hos 3 frække killinger..


Der er nogle regler for awarden, nemlig:

1. Man skal linke til den, man har fået awarden af.
2. Man skal sende awarden videre til 5 bloggere, der har færre end 100 faste læsere.
3. Man skal svare på 5 spørgsmål.
1. spørgsmål:
Hvorfor begyndte du at blogge ?

Godt spørgsmål, jeg havde læst en del blogs, både kreative, men også andre velskrevne blogs, og da jeg først havde sået frøet i mig selv om at jeg gerne ville udtrykke mig skriftligt for et evt. publikum - var det egentlig ikke så lang vej til at sidde en sen sommeraften og sætte det første spæde udkast til denne blog op. I starten bloggede jeg på engelsk, men det blev jeg hurtigt træt af, det er jo masser af skønne mennesker der forstår dansk som læser med. Så kort sagt blogger jeg for at komme ud og af med en masse af de ting der sker i mit liv, både krea og privat..
2. spørgsmål:
Hvilke blogs følger du?
Det er ret bredt, som man også vil kunne se på min blogroll, der er krea, livet, mad, sarkasme, bolig og alt muligt.. Jeg falder for velskrevne og vedkommende blogs, igen og igen overraskes jeg af, hvor mange mennesker der sidder derude og har tjek på det med sprog og indhold.

3. spørgsmål:
Favoritfarver?
Lilla, orange og turkis, men elsker nu generelt stærke farver... 

4. spørgsmål:
Favoritfilm? 
Dogma er en klar favorit. Men er også rigtig meget til sci-fi, gys og gode grin.

5. spørgsmål:
Hvilke lande vil du besøge og hvorfor?
Jeg skal til USA til efteråret i forbindelse med mit studie og Thailand skal jeg klart tilbage til. Ellers er jeg rigtig glad for at være turist i Europa, jeg har endnu de andre skandinaviske lande tilgode, så de er klart også på min liste.

De 5 bloggere jeg gerne vil sende awarden videre til, er:
Súnadóttir - som skriver skønt og strikker smukt :)
Elsebeth - som også strikker skønne ting, og laver mange give-aways :)
Nadia - som har en fantastisk blog, hvor hun tegner sig selv som gravhund :)
Jane - der skriver supergodt om rigtig mad, med lækre billeder og det hele :)
Mette og Alain - fordi de har en superfed strikkepodcast på dansk, og fortjener al den ros de kan :) 

Indrømmet, det er ikke alle jeg er sikker på har under 100 læsere, men det er blogs som jeg synes fortjerner anerkendelse og en award. 

Endnu engang tak for awarden, det er sjovt at modtage sådan en for første gang....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar