26. august 2011

En kreativ weekend...

Er det jeg går i møde, jeg skal nemlig til Thise Ladegård (hvorend, det så er?) og mødes med en masse andre kreative kvinder fra www.kreativsiden.dk - det skal nok blive hyggeligt med en masse snak, strik, taskefletning og hvad folk ellers synes er sjovt at lave...

Det er første gang jeg skal med, men heldigvis kender jeg et par af de andre fra min strikkegruppe og så "kender jeg jo folk fra forum..

Mon ikke jeg får mobilblogget lidt, HVIS der altså er signal... På ferien i Rønbjerg, var der jo intet.... OVERHOVEDET.... Men lad os nu se :)

Husk nu lige min giveaway, herude i venstre side... Det er ikke for sent at være med - og det er vildt fedt at der allerede er så mange der gerne vil vinde garn og armbånd... mon ikke der ryger lidt ekstra i puljen? Skulle man være så drønuheldig ikke at vinde præmien, kan man sagtens købe noget garn i samme stil - jeg har noget til salg i min AMIO butik og ellers laver jeg gerne på bestilling..

På søndag er det min fødselsdag - gisp, så er jeg 34 år gammel...! Ej det tager jeg nu ret afslappet, jeg går ikke så meget op i fødselsdage, elsker at have gæster, men forventer ikke gaver og des lige - selv om det nu er rart at modtage... Jeg har ønsket mig en bento boks af min mand - det er en meget fin japansk madkasse - med de "specielle" spisevaner jeg har, vil jeg elsker at sidde og flashe den i skolen og specielt i praktikken.. Ellers ved jeg kun at jeg får gaver fra 3 andre medlemmer af kreativsiden, vi har nemlig en fødselsdagsgruppe, hvor vi sender til hinandens fødselsdage, selv om vi ikke "kender" hinanden.. Rigtig hyggeligt..

Nå, det garn og den taske pakker ikke sig selv! God weekend til jer alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar