4. oktober 2011

Pakkeleg, USA og strik…

Jeg har fået pakke i dag fra kys en frø.



Fin ikke? Og prøv lige at se, hvad der var indeni:



Meget fine :)
Der var også kommet pakke fra det økologiske supermarked, masser af dejlig kokos blandt andet "hamstret" inden fedtafgiften trådte i kraft.



Så er det jo i overmorgen at der skal flyves rigtig langt - jeg har minibærbar med og vil se om jeg kan blogge lidt fra Virginia. Lige nu er det kuffertpakning der trækker tænder ud - jeg ved at det er billigt at købe tøj derover, men jeg har ikke overdreven megen plads tilovers i den kuffert jeg er begyndt at pakke i, og en større bliver bare for tung.

Men en liste er der lavet:



Hvad er der ellers sket? Jo jeg har fået (helt) ny bil :) det har jeg aldrig prøvet før. Jeg har bestilt en ny telefon, iPhone æraen slutter til fordel for en Samsung med android på. Jeg har været SUPER glad for min 3GS, men kan godt mærke at den er ved at være en "ældre" sag. Så der skal prøves noget nyt.

Mht strik. Så er det for lidt, for lidt tid, ikke nok energi, og min skulder er desværre begyndt at gøre rigtig ondt igen. Men jeg kommer da fremad med hættetrøjen, er i gang med det første ærme, men vælger ikke at tage garn og pinde med til USA. Tror ikke der bliver tid alligevel og jeg tør ikke have det med i flyet.



- Eva

Ingen kommentarer:

Send en kommentar