30. november 2011

Handsker til smartphone ejere...

Jeg har strikket igen!

Eller - det gør jeg jo hele tiden, og jeg har faktisk også en del færdige ting der ligger og lige skal fotograferes, når jeg engang bliver HELT færdig med montering og hæftning af ender... Der er jo nok en grund til at jeg helst strikker ting der har minimum af montering - for det er da ærligt talt megakedeligt at gøre...

Men jeg manglede handsker, og da jeg aldrig før havde strikket sådan nogle og da jeg ligesom ejer garn nok til at det kan bruges til at isolere hele overetagen - hvis jeg skulle få lyst til det - ja så var det jo bare igang..

Men jeg ejer også en smartphone (tak samsung), og alle der har en mobil med touch, ved hvor megatræls det er om vinteren når det fryser minus 60 grader og blæser en stiv pelikan, at man så skal have handskerne af for at besvare opkald, sms, lede efter garnbutikker i ny by osv.. Det er i hvert fald ikke noget for kuldskære mig!

Så er her er de, strikket i et halvt nøgle zauberball (durch de blume), og jeg er rimelig tilfreds, det er i hvert fald ikke det sidste par jeg laver, de tog samlet kun nok 4 aftener at lave, det er strik der er til at forstå oven på alle kæmpe projekterne :)




Ja og så er der snart kun 15 dage til at der trækkes en vinder i jule give away, og præmien er GOD, så er der ikke lidt flere der skal være med? Der er link i venstre side...

1 kommentar: