8. november 2011

Hold op, hvor har jeg travlt...

Og sikken jeg kan forsømme min kære blog..

Som i sikkert ved, skriver jeg speciale på min uddannelse, dette medfører at jeg 2 gange i ugen kører til Kjellerup, hvor den virksomhed jeg laver specialet med udgangspunkt i ligger. Det er 1 times kørsel hver vej - hvilket ikke genere voldsomt, jeg har jo en ny bil :) De andre dage er der undervisning, selvstudie og max tryk på... Jeg har ikke tid til at strikke ret meget og der er eller ufærdige projekter nok, samt nogle jeg meget gerne vil starte op, jeg har ikke tid til at læse bøger og der ligger eller 2 Stephen King jeg er startet på + et anmeldereksemplar, jeg ikke engang har åbnet... Nå ja, og der er også strik der er færdig men som skal monteres...

Jeg føler mig godt nok bagud pt. Min skulder skaber sig pt. alle de timer jeg sidder foran pc og jeg er kronisk træt..

Eller.... så er det heller ikke værre, men der er nok at se til, og det er ok. Jeg skal bare lige lære at smide følelsen af ikke at nå noget...

I morgen skal jeg til Kjellerup, og det skal nok blive en givtiv dag... på hjemturen vil jeg gerne i Bilka og kigge på støvler, men jeg skal også have besøg af min strikkeklub (hurra!), så jeg vælger nok at køre hjem og lave noget low carb guf til os i stedet...

Så jeg er i live og ja jeg opdatere bloggen... Skal bare lige have strikket noget strikketid ind i skemaet :)

Har fået at vide at det er en lille pige jeg skal være moster til i midten af januar, så skal have kørt noget babytøj af pindene...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar