15. december 2011

Og vi har en vinder...

Hvis du er bare en lille smule lige som mig, så har du glædet dig til i dag... Vi skal jo have trukket en vinder af jule give away'en! Men vi skal da først lige have et kig på præmien, som en heldig person kan få som før julegave..
og her er den så, præmien er 2x50 gram strømpegarn farvet af undertegnede i rød/hvide nuancer - måske man kun strikke et par julehjerter af det?? Derudover er der lidt DIY krea, lidt jule glas til at holde en strikke opskrift i en snæver vending og et par julestjerneøreringe i en fin æske. Og mon der ikke ligger en lille overraskelse i pakken også når den kommer frem til den heldige modtager???

Det tror jeg nok der gør..

Nå men, hvem vandt så???

Jo altså der var 18 der havde lagt en kommentar og derfor var med i konkurrencen, og de fik et nummer oppefra og ned, jeg smuttede derefter ind på www.random.org og lod siden der genere en vinder, som blev:
No.11 som er Lene! Tillykke tillykke :) Lene skrev: "Wauw hvor spændende elsker overraskelser, så er med :-) Lene" så Lene send mig en mail (adressen er i højre side under profilen), med din adresse, så ryger der en pakke afsted asap, så du har den inden jul..

Tak fordi at I ville lege med, det er så hyggeligt :)

1 kommentar:

  1. Jubii det blev mig, sender dig straks min adresse og glæder mig til en før julegave :-)
    God jul og godt nytår til dig og din familie.

    SvarSlet