25. februar 2012

Hmm...

Ok, nu må jeg vist da hellere lige få smidt et indlæg på denne her blog, ellers ender det jo med at i tror at jeg er forsvundet.. Det er jeg ikke, men jeg er ekstremt hverdagsramt, det har virkelig været en brat opvågen at komme ud i det pulserende arbejdsliv efter 1½ år på studie. Jeg står op kl 5.15, kører hjemmefra senest kl 6.30, er på job fra 7.30-16.00, og så en times hjemtransport igen, senest kl 22.30 skal mit hoved ramme puden for at der er bare lidt liv i mig næste morgen...

Det er ikke fordi at jeg klager, jeg er ret vild med min nye arbejdsplads og jeg synes at det går godt... Og jeg ved godt at jeg er priviligeret for jeg skal ikke have enderne til at nå sammen med at hente/bringe børn osv.

Men det er ikke meget jeg får strikket, i hvert fald ikke nok! Jeg slider på med striberne på miss breezy (er ca halvvejs med dem), forsøger at få en poncho færdig til mig selv og et par strømper til www.kreativsiden.dk de sidste er seje, har fuldstændigt mistet lysten til dem, men nu har jeg jo lovet og det er kun skafterne der mangler..

Hmm, måske det er det jeg skal lave i dag? Manden er på overarbejde på job og jeg har ikke andre planer end at få købt et par fødselsdagsgaver og nuller med hobby ting... Jep, det bliver strømper, så er de nemlig streget af to-do listen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar