31. marts 2012

Noget nyt til køkkenet...

Aldrig gå ned på udstyr! Så filmen "Hungry for change" forleden og blev så insprireret, så nu er der bestilt sådan en her:
En juicer/saftpresser eller hvad man nu kalder det, til 644 kr. fra wupti.com (i ved dem med de der reklamer med Pede, der stammer fra et relativt belastet miljø...), og den ankommer så en af dagene og så skal den have gas med grønsagsjuicer, sunde olier og masser af grønsagsfibre til bagværk.. Jo jeg glæder mig..

På strikkefronten er jeg i gang med bærestykket på miss breezy, de der biesser tager ikke lang tid at lave, men man kommer seriøst ingen vegne... ja og så er der også et par andre småprojekter jeg skal forsøge at få ende på..

Ja og så den bedste nyhed i denne uge... Jeg har fået arbejde! mit praktikophold sluttede i går, og fra på mandag er jeg deltidsansat imens jeg skriver afgangsprojekt og fastansat pr 1/7 - dejligt, dejligt, dejligt.. Jeg er ikke helt sikker på min titel endnu, men det bliver noget i retning af "produktions analytiker" det er i hvert fald det jeg laver pt..

Manden er til top gear i københavn, dyrene holder siesta lige pt, så jeg vil også nyde roen, den er der ikke meget af med en babykat i huset, skal love for at han har sat gang i de "gamle" misser. Men han er så smuk at han kan slippe afsted med alt :) også selv om jeg for en halv time siden havde en heftig diskussion med mig selv vedr. den gode ide i langhårede maine coon katte, når det gør at der skal støvsuges HVER dag...

Maine coon'erne vandt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar