21. marts 2012

Overspringshandling...

Kender i det?

Man er glad for sit job og sine kolleger, og det er faktisk ret hyggeligt at sidde på sin kontorpind, hver dag... Men i guder, hvor er her varmt! Jeg sidder i et hjørne med ryggen til en 9 m2 stor rude og en 12 m2 stor rude på min venstre side, og jeg jeg koger indvendigt. Jo jo jeg kan da rulle gardinet ned - det er sort, og kanalisere varmen lige ind på min ryg - hmm her lugter faktisk lidt af stegt gris..

Ud over dette utroligt interessante hverdagsdrama, så er jeg blevet noget så forkølet. Og det er jo altid en charmerende ting at være i et åbent kontorlandskab, godt man har rummelige kolleger.

Ja, og jeg strikker stadig - og er stadig stolt af det, fiona er kommet af pindene, og elvira er kommet på, inden weekenden er over skulle de gerne begge være hæftet, presset og pakket ind så de kan blive sendt til modtageren. Og hvis jeg kan nå det, så skal der lige laves en ekstra fiona til sofie der skal dåbes den 8/4, hvor jeg skal stå fadder..

Orv ja, nogen der har en god ide til dåbsgave, søster og jeg giver i fællesskab en wheely bug (bien), men jeg ville også gerne give noget sølv + noget strik.. Nogen der har gode ideer til hvilken slags sølv??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar