29. august 2012

Hurra for mig!

I går havde jeg fødselsdag - 35 år - forstår det nogengange ikke, men er ikke ked af min alder. Jeg har det jo godt, træner hver dag på min crosstrainer, har tabt 40 kg, og har så vidt jeg ved ikke nogle helbredsmæssige hensyn og skulle tage..

Inde på kreativsiden.dk er jeg med i fødselsdagsgruppe, vi er 4 kvinder der som sådan ikke kender hinanden, men alligevel sender vi gaver til hinanden når vi har fødselsdag, det er meget hyggeligt. Alle mine andre fødselsdagsgaver har jeg til gode her til weekenden, fra hhv. søster, søster og far, manden har jo givet mig mine skønne fivefingers, og har desuden lovet mig et mandolinjern, når der kommer lidt flere finanser på kontoen.

Men jeg kan jo prale af mine fødseldagsgruppe gaver:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar