27. november 2009

Den sidste fredag...

inden det totale julehysteri sætter ind! Bare ikke her på matriklen, vi har kalenderlys, adventskrans og en lille bitte smule hygge, men det er så også det.

Der er blevet strikket meget siden sidst, men ikke nok! Jeg fik slået op for min veninde, og slider selv med den sidste side på den yderste bort på kongeriget, drengen der skal svøbes i det blev født i onsdags, og NU skal det være færdigt.

Jeg strikker også på tykke uldne sokker til manden, og et hygge halstørklæde projekt til mig selv, MEN jeg har et kit til topstykke fra Greilsk liggende + 2 fantastiske nøgle Zauberball, det vil jeg frygtelig gerne igang med. Der e bare ikke timer nok i døgnet til alt det jeg gerne vil - ØV.

Og for at det ikke er løgn, skal jeg ovenikøbet til og starte på arbejde igen. Men det er på den anden side også rart nok, jeg har ikke haft det særligt godt med at være sygemeldt, men det var virkelig det jeg trængte til, også sådan virkelig.

Snart rejser vi på juleferie, og snart er det et nyt år og jeg skal til og spekulere i, hvad jeg vil lave til min svendeprøve.

Der er store ting i gære med ønsker om videre uddannelse for mig, men det kommer der mere om, når jeg ved mere..

Slutteligt lige et par billeder af nogle filtede futter jeg har lavet til at par skønne tøser :)

Før filtning:


Efter filtning:


Nu med pigepynt:


Og et par til storesøsteren:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar