9. december 2009

Stadig i live...

Og dog.. Kæmper med den uretfærdighed der åbenbart er overgået mig, idet at de 24 timer vi alle tildeles i døgnet, for mit vedkommende består at ultra korte timer!

Om 10 dage drøner mand og jeg til Gran Canaria, inden da skal jeg have pakket gaver ind, pakket kuffert, have gjort gaver FÆRDIG, få hus til ikke at ligne byggetomt/bombekrater.

Og min fader + faders hustru har meldt deres ankomst på fredag! Første gang nogensinde de ser vores hus, og så ligner der bare lort.. nederen! Men jeg skal i morgen så sy køkkenforhæng færdig, muge ud på gæsteværelse, muge ud i stue, forsøge ikke at lyde som en skrap kælling når jeg skønner på min ellers dejlige mand, når han kæmper med at få køkkenet færdig inden fredag og måske bare strikke en lille lille bitte smule? Jeg har ikke haft tid i flere dage snart og har abstinenser.

I øvrigt blev jeg i går begavet fra min fantastiske mand, 1 stk iPod nano i lilla med personlig indgraveret kærlighedserklæring! Han er sgu da vidunderlig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar