22. januar 2010

Strik for fanden!

Jeg har bevidst valgt at i aften skal jeg ikke arbejde på mit svendeprøve projekt, jeg skal strikke på mit topstykke og slappe af.

Jeg har nærmest ikke rørt ved hverken pinde eller garn hele ugen, og nu trænger jeg bare til den der lækre fornemmelse af uld og til at se noget smukt vokse frem mellem hænderne på mig.

Det går godt med mit projekt, jeg er i gang med at klippe det i stykker, så det kan passes ind på et ark A0 (!) papir, der er det største der kan plottes ud. Det ser herrens ud, men er fuldstændigt efter tegnereglerne.

Så i aften skal jeg hører det nyeste afsnit af StrikOrama, og bare hygge mig og slappe råmeget af.

God weekend til jer alle, min skal vare helt til og med tirsdag - hurra!

Hm - gad vide, hvad hunden laver når jeg ikke er hjemme???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar